,
Ви Знаходитеся: Головна > Новини з усьго світу > SkyNews визнав факт злому поштових скриньок

SkyNews визнав факт злому поштових скриньок

skynews визнав факт злому поштових скриньок




Сьогодні на сайті британського телеканалу SkyNews виступив його директор, Джон Райлі.У своєму інтерв’ю він визнав той факт, що його співробітники незаконно читали електронну пошту ряду приватних осіб, але робили це «в суспільних інтересах».Телеканал визнав два випадки злому поштових скриньок, і в обох випадках це робилося для розкриття злочинів.У першому випадку це була справа про незаконне отримання страховки на суму 500 тисяч фунтів.У другому, в результаті журналістського розслідування був затриманий британський педофіл.

SkyNews також визнав випадок, коли журналіст телеканалу придбав автоматичний «узі», з метою довести, що в Британії легко купити нелегальну зброю.Раніше інший репортер SkyNews показав, минаючи контроль, слабкі місця системи безпеки аеропорту Heathrow.

Ці події стали продовженням ланцюжка скандалів, що розгорнулася навколо медіамагната Руперта Мердока, власника SkyNews.У вівторок його син був змушений залишити посаду глави British Sky Broadcasting Group.Причина – скандал навколо «прослушки» журналістами голосової пошти знаменитостей.Ці події вже принесли Руперту Мердоку збитків більш ніж на півмільярда доларів.

Прислухайтесь :)

Без зайвих коментарів.